.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احمدی نژاد دیگر دنبال مشایی و بقایی نیست؟
احمدی نژاد به دنبال چهره‌سازی است تا آرام آرام وارد صحنه شده در آستانه انتخابات حرف بزند و برای ریاست جمهوری برنامه ریزی کند.
احمدی نژاد دیگر دنبال مشایی و بقایی نیست؟

عباس امیری‌فر از افراد حاضر در دولت احمدی که بعدها به منتقد وی تبدیل شد گفته: تلاش‌های احمدی نژاد برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری است. شرایط اقتصادی هم به‌گونه‌ای است که تصور و حتی توهم او این است که دولت زمین خورده و موفق به مهار تورم و گرانی نیست؛ سپس نظام مجبور می‌شود پشت او بایستد. توهمی که تحقق آن بسیار است چرا که نظام دیگر به او اعتماد نمی‌کند.

 

او دیگر دنبال مشایی و بقایی نیست و به دنبال‌ شخصیت‌های جدیدی مثل آقای بیگی، دکتر الهام، شیخ‌الاسلام و سید حسن موسوی است‌. ممکن است یک تعدادی هم وارد انتخابات شوند که اگر خودش رد صلاحیت شد و یارانش رای آوردند، در کسوت معاون اولی کار کرده و خودش را از صحنه سیاسی محو نکند. آمدن او در انتخابات ۱۴۰۴ و ردصلاحیت او از سوی شورای نگهبان قطعی است.

 

احمدی نژاد به دنبال چهره‌سازی است تا آرام آرام وارد صحنه شده در آستانه انتخابات حرف بزند و برای ریاست جمهوری برنامه ریزی کند. او معمولا زودتر از موعد مقرر وارد صحنه می‌شود و مشخصا که می‌خواهد به عنوان کاندیدای اصلی ریاست‌جمهوری فعالیت خود را علنی کند./خبرآنلاین


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.28 seconds.